• EN
  • ساعت : ۱۳:۳۰:۳۸
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ 
  • کد خبر : ۱۵۴۶۵۲
    /  2
معاون فناوری شركت ملی پست گفت: با راه اندازی اپلیكیشن "پستخونه"، مردم می توانند یك باجه مجازی پستی و میزخدمت را روی تلفن همراه خود داشته باشند.

سید میثم حسینی‌لر با اشاره به فعال شدن این نرم افزار همزمان با 17 مهر روز جهانی پست، افزود: با نصب پستخونه، دیگر نیازی به صرف زمان برای ثبت یک مرسوله پستی در مراکز پستی نیست، بلکه می توان هرگونه سفارش پستی را در این اپلیکیشن ثبت و با دریافت کدرهگیری موقت به نزدیکترین باجه پستی مراجعه و مرسوله را برای ارسال تحویل دهند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، طراحی میزخدمت در پستخونه، این مکان را برای مشتری فراهم کرده تا بتوانند از سایر خدمات پستی مانند دریافت کدپستی ده رقمی، رهگیری مرسولات، ثبت و پیگیری شکایات، شرکت در نظرسنجی، اطلاع از نرخ نامه، دسترسی به بانک اطلاعات مشاغل و آدرس دفاتر پستی، نیز برخوردار شوند.

او با تاکید بر اینکه در حال حاضر نسخه آزمایشی این اپلیکیشن راه اندازی شده است،اظهار داشت: در آینده نزدیک و پس از طی مراحل تکمیلی، امکان دریافت بسته یا پاکت، از محل مورد نظر مشتری نیز فراهم خواهد شد.

معاون فناوری شرکت ملی پست با اشاره به نحوه دریافت و نصب اپلیکیشن پستخونه، افزود: شهروندان عزیز می‌توانند با مراجعه به سامانه  postkhoone.post.ir  نسبت به نصب این اپلیکیشن اقدام کنند و هم‌چنین امکان دسترسی به اپلیکیشن پستخونه را در کافه بازار طی روزهای آتی خواهند داشت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    كليه حقوق سايت متعلق به شركت ملی پست جمهوري اسلامي ايران مي باشد.

    آخرین بروزرسانی سایت : 1398/08/08 11:40
    V5.5.3.0